czwartek, 18 lutego 2016

Podziękowania :)

Moje Drogie blogerki :)

Wiem, iż to dopiero początek drogi na sam szczyt, jednak chciałabym Wam wszystkim, które mnie wspierają, serdecznie podziękować.

Wiem, że nawet w połowie walki nie jestem, jednak chciałabym podziękować szczególnie kładąc nacisk nie na samą walkę, czy spamowanie, ale przede wszystkim za dobre chęci, za zaangażowanie, za dobre słowo, za wsparcie, za wypełnienie mi wolnego czasu podczas mojej rehabilitacji ... oraz mojemu Klubowi 4YOU. Ale również wszystkim tym, którzy oddają głosy, którzy mobilizują mnie do dalszej zabawy. Dzięki Wam - jestem, gdzie jestem :)

Ze szczególnym podziękowaniem dla przyjaciół:
Laveny, _Aagusi_, Izie29, Kasieńce, Annie Vanessie, wikusiakiss, oraz Regelindzie.
Bez Was pewnie nudziłabym się w domu :)

DZIĘKUJĘ.
I walczymy dalej :)

Mamy już tyle: 2/3 na PP i 1/3 na KM




A teraz nieco humoru :D Bo nie byłabym sobą, gdybym tego nie dodała :D


 








 Tak więc po krótkim spacerze po ulicach AM....
na bilbordach Eladria dostrzegła samą siebie! 
Przyjaciele pomagają jej ze wszystkich sił.




















 Potem mała kawusia u Paris Hilton
i mała premiera.
Zostawiając autograf Eladria jest coraz bardziej wspierana
nawet przez celebrytki...







 


No i wsparcie u samego Obamy!
Myślę, że warte zachodu. 









Na koniec Eladria wyda 
własny egzemplarz
opisując w nim
wszystkich wspaniałych przyjaciół
którzy pomagają,
kiedy trzeba.
Kliknij w obrazek :

http://g.arenamody.pl/profile.php?id=826





4 komentarze: