czwartek, 3 marca 2016

Podziękowania za FTV

Witajcie moje drogie i kochane blogerki.

Chciałabym wszystkie was wyściskać, serdecznie i wycałować.
Ponieważ od 9 lutego, pierwszego dnia, którego mnie namówiłyście, do 1 marca, zdobyłam komplet statuetek w Pojedynkach Pań, komplet w Konkursie Mieszkań, oraz srebro w FTV!!!
Jesteście niesamowite!



Pozostaje złoto i brąz na FTV więc ... walczymy dalej :)


Jednak nie zdobyłabym nic, gdyby nie Wasze głosy, Wasze wsparcie, Wasza pomoc, Wasza reklama... 
Bardzo Wam wszystkim za to dziękuję, z całego serca.
Musiałabym tu połowę AM wyróżnić, za codzienne odwiedzanie mojej lali, za oceny, za wszystko co dobre. Za miłe słowa kierowane do mnie. Za słowa radości, że wreszcie walczę :D




Stylizacja, która króluje jako podziękowanie za srebro w FTV.
Dostojna i ... srebrna :)
Nie ukrywam, że chciałabym teraz zrobić w złocie :)


Mogę liczyć na dalsze wsparcie?
 Kliknij w obrazek:

http://g.arenamody.pl/profile.php?id=826

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz