poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Coś... dziwnego ?

Witajcie.
Kiedy już sobie tak siedziałam, i myślałam, że w grze robi się nudno, 
nic się nie dzieje, kompletnie nic.... 
Ni stąd ni zowąd, na ekranie pojawiła się nietypowa, dziwna informacja.
Nawet podciągnęłabym to pod komunikat treści takiej:




Szczerze powiedziawszy - nie wiem co to.
Oferta telefonu?
W grze, czy w życiu realnym?
Reklama?
Język łamany - polsko - angielski.
Cena - 30$ - więc chyba oferta dotyczy gry...
Ale poniżej cena 679 zł ... cena w życiu realnym.
Szczerze powiedziawszy jestem nieco rozdarta, ponieważ kiedy
 odświeżyłam stronę - komunikat nie pojawił się ponownie.
Czy któraś może kliknęła "Discover"?

2 komentarze:

  1. Mi tez sie czasami to pojawia. Raz kliknelam na skip i dalo mi 3 szmaragdy a raz kase

    OdpowiedzUsuń
  2. masz 30$ np to jak wejdziesz to dostaniesz na konto w grze 30$ reklamuja strony a nas to ma zachecic do wchodzenia

    OdpowiedzUsuń