czwartek, 25 sierpnia 2016

Lady Music Awards - Na Żywo










4 komentarze:

  1. Powiem Ci żeże masz bardzo fajny blog. Twoje wpisy czyta się lekko przez co chyba tak często tu wracam. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziękujemy :) Obie prowadzące :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciuszki z 4 planszy mi się podobają, ale jak tam dojść bez di :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. strój z planszy nr.3 bardzo mi się podoba, ale wątpię bym dotarła do tej planszy i wylosowała te sukienkę, bo utknęłam na planszy pierwszej z 3 do tej pory wylosowanymi rzeczami a to już 4 dzień trwania eventu. Bez diamentów gram, bo mnie na nie zwyczajnie nie stać, także na pewno w tak krótkim czasie (do 8 września) z pewnością nie przejdę wszystkich plansz a te ostatnie nr.5 i nr.6 fryzury są przepiękne ale dla zwykłego gracza jak ja mało prawdopodobne by wygrać je ;)

    OdpowiedzUsuń