wtorek, 11 października 2016

Szczęśliwe karty - Oktoberfest


 Drogie Panie!

Z wielką radością ogłaszamy, że po raz pierwszy w historii 
na Arenie Mody będziemy świętować Oktoberfest!
Dołącz się do uroczystości, przywdziej tradycyjny bawarski strój i uroczą fryzurkę.
Wszystkie Panie powyżej poziomu 9 będą miały możliwość wygrania ich poprzez
specjalną paczkę Szczęśliwych Kart w Wesołym Miasteczku.


Uwaga!
Każdego dnia masz trzy próby za dolary.
Jak tylko zbierzesz wszystkie elementy stroju otrzymasz fryzurkę w nagrodę.


Idź... zjedz precla i ciesz się bawarskim świętem aż do 18.10.2016 do godz.13:00.

Nagrody :















1 komentarz:

  1. ubranko bardzo mi się podoba, już mam 3 szczęśliwe trafienia dzisiaj :) Mam nadzieję że wynagrodzę sobie tym wydarzeniem pozostałe w których byłam o włos od wygrania fryzury ale jej nie wygrywałam bo brakowało mi jednego elementu do końca nim skończył się event. Szkoda że zawsze jest tak dużo elementów do osiągnięcia fryzurki a Czasu tak mało. Całość bardzo fajnie się prezentuje podoba mi się ten pomysł na taki event :D a ciuszki są urocze

    OdpowiedzUsuń