środa, 9 listopada 2016

Życzenia urodzinowe dla Laveny



Droga Laveno moja :)

Czym jest przyjaźń? Ja wiem,
lecz nie umiem wyrazić, czym darzę Cię.
Być dla kogoś kimś wyjątkowym,
słuzyć ciepłym słowem o kazdej porze dnia i nocy.
Mieć kogoś z kim można się śmiać i płakać
 i kto zawsze poda Ci rękę.
To jest przyjaźń na dobre i na złe,
nawet miłość ku temu nie równa się.
Dziękuję Ci, że jesteś, byłaś i zawsze będziesz,
że zawsze mogę na Ciebie liczyć.
Dziękuję Ci, że po prostu jesteś!.

Moja Kochana Laveno :)
a tak od od nas, życzymy Ci
aby wena w prowadzeniu bloga nigdy Cię nie opuszczała,
abyś miała siły znosić moje marudzenia,
moje nękania, moje smsy o porannych porach :D
Abyś nadal codziennie się uśmiechała,
a nawet płakała ze śmiechu :)
tego wszystkiego życzy Ci cały klub 4YOU.


1 komentarz: