czwartek, 19 stycznia 2017

Wydarzenie - Złe Dziewczyny

Cześć dziewczyny!


Nazwa wydarzenia mówi wszystko.
Mówimy o naprawdę niegrzecznych dziewczynach w modzie.
Używają siły mody, by wyrazić swoje zdanie, łamać zasady, pokazać siłę i wyrazić swoją indywidualność!
W wydarzeniu możesz wygrać 6 świetnych strojów, 3 fryzury oraz tło do profilu, więc przygotuj się i pokaż swoją mroczną stronę!
Pamiętaj, że każdego dnia jedna gra jest darmowa!
Wydarzenie "Złe Dziewczyny" będzie dostępne w grze do 02.02.2017. do godz.13:00.
Bawcie się dobrze!







Tło :








Tło :






6 komentarzy:

  1. Dużo rzeczy. Może teleport? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wiedziałam, że będą karty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A na której planszy jest ta zielona kurtka?

    OdpowiedzUsuń
  4. fryzury z planszy 2 i 3 są identycznie jak sie tak przyglądnąć, tak samo stroje są prawie identycznie z pierwszych 3 plansz różnią się tylko dodatkami, więc można było darować sobie i zmniejszyć ilość plansz do 3 ;) ale to taka moja skromna opinia. I szkoda że ten strój który bym chciała mieć jest dopiero na planszy nr.5 a fruzura któa mi się podoba i tez bym chętnie ją mogła mieć jest dopiero na planszy nr.4. Nie dojdę tak daleko bo jeszcze pierwszej nie ukończyłam zostały mi 2 elementy. Ogólnie to takie sobie, ale gra się żeby się coś w grze działo ;)

    OdpowiedzUsuń