sobota, 6 stycznia 2018

Dodatkowy sposób na zarobienie diamentów

Witajcie Kochani.

Od jakiegoś czasu ciągle pytacie mnie o nowe sposoby zarabiania diamentów.
Otóż, te które już są opisane - u góry na stronie "Darmowe diamenty", myślę, że są Wam bardzo dobrze znane, ale i znalazł się nowy,  następny sposób.

Łatwy, szybki i przyjemny.
W ciągu 3 - 4 tygodni można zarobić 50 zł.
Czy to bezpieczne?
Tak. Za rejestrację nie ponosimy żadnych kosztów, ani podczas zarabiania, również nie jesteśmy obciążeni kosztami. 
Sporo osób już w tym jest i mogą potwierdzić wysokość, jak i częstotliwość wypłat.
Co robimy?
Rejestrujemy się z tego linka:


Uzupełniamy dane - na powitanie już otrzymujemy sporo punktów.
Za wypełnienie danych - kolejne punkty.
Kiedy w systemie jesteśmy już "widoczni", logujemy się codziennie, aby wypełnić ankiety, jakie znajdują się w panelu.
Za każdą ankietę otrzymujemy kolejne punkty.

Po 3-4 tygodniach wymieniamy punkty na realne pieniądze. Może to być przelew bankowy, poprzez PayPal, lub można odebrać pieniądze - doładowując konto w telefonie.
Tym sposobem można w łatwy i szybki sposób zarobić kilka zł na zakup diamentów.





9 komentarzy:

  1. Hej. Ile trzeba mieć punktów, żeby mieć 50zł? Prozę o Odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  2. 10 000 na przelew, lub 4 000 żeby doładować sobie telefon :) ja 2 500 pkt mam w 2 dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo. Ja nie mam dzisiaj żadnej ankiety.

      Usuń
    2. Masakra. Zalogowałam się, a Ankiet jak nie było, tak nie ma. Naciąganie.

      Usuń
  3. Cleo29 jak po 2 dniach możesz powiedzieć że to naciąganie???? Dziewczyno, ja po 3 dniach mam 3200 punktów.... więc jednak nie naciąganie, bo miałam już kilka ankiet. Widocznie to co zaznaczyłaś, nie spełnia kryteriów potrzebnych do ankiety. I tyle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierze, ze masz tyle punktow. ja do dzisiaj nie mam ankiety. Ściema i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  5. to sobie zerknij na naszą grupę na facebooku i się przekonasz - bo tam umieściłam screena.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, ja właśnie odebrałam doładowanie do telefonu. Zbierałam 4 tysiące punktów 6 dni :) Więc można jak się okazuje.

    OdpowiedzUsuń